Po nějakém čase knížka, která se mi dostala pod kůži. Ročníky narození jako u nás.
A Marie - celá kamarádčina babička.
Navíc manžel machruje, že si autorku pamatuje z gymplu. No tak jo!
Trochu to pozměnilo moji TOP 5 na TOP 6.
1. Sto roků samoty
2. Mandolína kapitána Corelliho
3. Pravidla moštárny
4. Žítkovské bohyně
5. Zlodějka knih
6. Marie a Magdalény
Žádné komentáře:
Okomentovat