pondělí 28. května 2012

Miluji Francii.


Vím,není to originální.Dokonce je to jen platonické.

"Pařížské obvody připomínají ulitu šneka.Každý obvod má svou vlastní atmosféru,v každém obvodu se odehrávaly příběhy, které poznamenaly celé dějiny Paříže.




 Jak to vypadá, když si cizinka vezme Francouze pohledem dvou žen.Já mám radši tu od L.Civade-snad,že je to "holka od nás", tak mi  její pohled připadal humornější.




Při čtení knížek našeho zpravodaje z Francie, se mi hned vybaví i jeho hlas.Příjemné čtení, můžu začít číst na libovolné stránce vždycky, když potřebuju zlepšit náladu. Knížku fotek F.Dostála jsem objevila v Levných knihách za nějakých 29 Kč.Mrzí mě,že jsem jich nekoupila víc.Chtěla jsem obrázky použít na "tvoření", ale jsou tak pohodové, že  mi bylo hanba do knížky střihnout.





P.Mayle - Navždy Provence, Znovu Provence, Provence A-Z, Pozemské radosti, Dobrý ročník, Podfuk jako víno...Angličan,který už léta žije ve Francii,přesto na něj domácí pořád hledí, jako na přivandrovalce.Nejsem si ani jistá,že ho mají rádi, protože si z nich dělá celkem legraci.Prostě jsem si v knihovně půjčila všechno, co od něj měli. Dělám to tak. Když se mi líbí první kniha,tak se mi většinou líbí i ty ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat