středa 25. dubna 2012

Přečteno,vlastně omylem...




Podle statistiky prý každý v naší republice přečte za rok 17 knih.Tak to já čtu ještě za pár lidí...asi za ty,co za mě pijí alkohol.

    Vzpoura oceánů- ekothriller o tom co se může stát,když se příroda proti nám vzbouří.Záplava nových organismů,útočící velryby,humři vybuchující až v kuchyních...většinou takový žánr nečtu,ale tahle kniha je moc dobrá.Jen bych si ji nebrala na dovolenou k moři.

  Laskavé bohyně-tuhle knihu mi doporučila kamarádka.V knihovně jsem ji hledala v sekci "román pro ženy".Paní knihovnice mě vyvedla z omylu-přesto jsem si ji půjčila.Začetla jsem se hned do první stránky a to u mě rozhoduje.Na skoro 900 stranách se odvíjí vyprávění (fiktivního) nacisty,který bez výčitek svědomí popisuje hrůzy války,jak je vidí člen SS.Kniha je psaná tak,že chvílemi jsem se nemohla odtrhnout a místy už jsem nechtěla číst dál.Jestli máte pocit,že žijete v blbé době,tak si ji přečtěte.

Žádné komentáře:

Okomentovat